sâmbătă, 12 mai 2012

2012.05.12 Pe Vf Ugerului prin Cheile Siposului


Am mai încercat o data să ajungem pe Vf. Ugerului, din Munţii Trascău dar, din cauza zăpezii mari şi lipsa unui echipament de iarnă am renunţat, ei bine nu am renunţat niciodată la idee, din contră ne-a făcut să ne dorim şi mai mult să ajungem acolo.. Şi iată că am ajuns! 
Am dorii să multumim acăsenilor pt ideea de traseu şi pt track pe care l-am urmat pe o portiune mare.
Durată traseu dus întors cu tot cu opriri: 6h30
Distantă traseu total dus întors15.2km
Diferenţă de nivel 700m
Traseul nu este marcat !! Daca doriţi să îl urmaţi trebuie să fiţi foarte atenţi.





Tracul gps il gasiti aici AICI

Era destul de cald, iar ultima dată ne-a fost învaţătură de minte şi înainte să plecăm pe alt traseu am fost în Decatlon şi ne-am luat şepci cu protecţie impotriva razelor uv pentru cap dar şi pentru gât (aprox 40lei buc.) şi crema cu protecţie solară 30 (30 si ceva de lei)! Dacă nu vreţi şi voi să ajungeţi pui la rotisor :)) vă sfătuiesc să aveţi 5 lucruri foarte importante cu voi pe munte: APĂ suficientă, ÎNCĂLŢĂMINTE adecvata, GEACĂ DE PLOAIE, ŞEAPCĂ pt soare şi CREMA UV, asta evident pe timp de vară, bineînţeles veti avea nevoie şi de alte lucruri cum ar fi mâncare, ciocolată, dar toate acestea depind şi de timpul pe care vreţi să-l petreceţi pe munte.








Abia aşteptam să ajung la cascadă, mititică dar frumuşică !
















Apăăăăăă pentru însetaţiiiii !!! foarte drăguţ !!!






























Cineva s-a săturat de muncă la spinii, care erau taiaţi şi sper că pe punctul de a fi adunaţi şi curăţată zona... oricum f bine ca unii mai şi fac ceva pentru paşuni înainte de a fi acoperite de spini şi tufe...
Am găsit o furcă pe care evident am lăsat-o acolo...după şedinţa foto






Greu la deal dacă esti mic... dar ce uşor e când te cară mami-n spate ...





În vârf !!!!! yyyyyyyyyeeeeeeyyyy!!! Am ajuns însfarşit !!!









Următoarea provocare geocutia din Vf Ugerului, pe care spre marea mea fericire o gasim !!!!
Recunosc dacă nu erau spioler photos, nu cred că reuşam... YeeeeeY !! Am lasat un abţipild si am luat un steguleţ, primul nostru trade, deoarece în cutiuţa de la Belioara nu era nimic...




























































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu