duminică, 11 noiembrie 2012

2012.11.11 Floresti, Tauti, Sf Ion cu bicicletele

Mai nou, suntem mari fani ai bicicletelor... Probabil fiindcă poți face trasee mai lungi, dar și pt a ne îmbunătații condiția fizică. Duminica aceasta am ales să vizităm împrejurimile, am făcut 17km. Am plecat de acasă, din Florești, prin Tăuți, am tranversat dealul și am ajuns la Sf. Ion prin pădure spre poligonul armatei. De aici ne-am întors acasă pe deasupra la Polus.
Am fost total dezamăgită de doua aspecte pe parcursul acestui traseu.
1) Sus în pădurea Florești se auzeau câini și focuri de armă. Și așa avem puține animale sălbatice în zonă... nu este cazul sa le rărim.. dacă ar fi după mine vânatul ar fi INTERZIS !!!
2) Drumul de deasupra la Polus este varză, noroi de 1m, nici motociclistii nu au putut trece prin el, păcat că este lăsat așa.. ar putea fi util pentru decongestionarea traficului din Florești.
În mare, tura a fost una frumoasă, o zi însorită culori minunate...
Să terminăm povestea într-un mod oarecum pozitiv... Cine ne ajuta la spălat bițele de noroi??? Nimeni? Ei ei...








































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu