sâmbătă, 8 iunie 2013

2013.06.08 Pop Ivan M Maramuresului




DATE TURA
Traseu- Vf. Pop Ivan 1937m
Tip traseu- Drumeţie montană
Dificultate- Mare
Nr. zile- 1
Campare- La pensiunea Agnes din Vişeu
Punct de plecare- De la Petrova se merge pe vale si se trece de Crazna Viseului
Distanta traseu dus intors- Peste 10km nu am tracul gps
Diferenta de nivel- 1300m
Atractii- Vârful Pop Ivan, Brânduşe, Ghiocei, Rododendron şi Narcise primăvara
Observatii- Trebuie anunţat la poliţie înainte de a face acest traseu, fie telefonic să daţi datele din buletin şi să spuneţi unde mergeţi şi cât staţi, fie la poliţia locală. Există grăniceri pe traseu, nu prea este recomandat de mers cu cortul 



De mult ne-am făcut planuri să ajungem pe Pop Ivan, încă de când am urcat pe Farcau, se vedea foarte interesant de acolo...
Am ajuns însfârşit, nu am fost deloc dezamăgiţi de ce peisaje vedeam în faţa ochilor. Fiind primăvara, am găsit Brânduşe, Rododendron şi Narcise, foarte frumoasă zona încărcată cu flori.
Traseul este solicitant dar merita pe deplin. Vă las cu pozele!













































































































































© 2013, copyright Mihaela şi Robert Dogaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu